Rolig sysselsättning

Jag har anmält mig till något som kallas för The swedish number som är riktigt roligt. Det är ett nummer som folk från andra länder kan ringa för att prata med en svensk som väljs ut av slumpen.

Jag har pratat med två amerikanare än så länge. En yngre man från New York, tror dock att han hade velat prata med en tjej, men vi hade ett trevligt samtal i alla fall.

Det andra samtalet var från en man i från Texas, men där hade jag lite svårt att förstå honom. Min engelska är inte så bra, men han var vänlig nog att tala långsamt så vi hade också ett trevligt samtal. Han ville veta hur man göra svenska köttbullar.

köttbullar

 

3 tankar på “Rolig sysselsättning

    1. tonyxkarlsson Inläggets författare

      Känner mig lite modig faktiskt. Det är inte helt enkelt, men de som jag har pratat med har varit väldigt trevliga och talat långsamt med mig.

      Gilla

      Svara

Lämna en kommentar